Tisdags kväll

Precis ätit hamburagre som mamma gjort i ordning, åt det med tomat och gurka. Hur gott som helst! Min dag har gått fort, kändes verkligen som att tiden gick jätte fort. Efter jobbet åkte jag hem direkt och gosade med mina katter som jag vart utan i några dagar och självklart mina syskon. Nu sitter jag och pratar med mamma i soffan om mina planer och ideér igen. Jag vill verkligen att det ska slå in:D Min telefon ringde nyss och det var min älskade vän Julia som ringde och pratade. Alltid lika skönt att prata med henne. Hon är helt underbar! Älskar dig min vän. Nu ska jag fortsätta kolla filmen som går på 3an med mamma, det är Wild child. Denna kväll kommer jag  få sova själv i sängen utan min kärlek, han som är duktig på att vräka ut sig i sängen;) Kommer bli lite tomt, får kramas med katterna istället. (vräker han ut sig?)

Den här lilla busen kommer jag garanterat ha istället för Razmus. Kommer säkert ha dom andra två kissarna också:)

Har ni gjort något kul idag?


kram på er


Kommentarer
Postat av: Nettis

Kan du ge mig dina bästa träningstips :) ?

2012-01-24 @ 21:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0