Måndagen som en söndag

Godmorgon allt trevligt folk! Förvånade mig själv med att sova till 12 idag inte likt mig.. Jag trodde jag hade blivit bättre att gå upp på morgonen men icke denna dag! :P precis ätit äggröra och ska röra mig mot stan som planen är bestämd:) blir att gå en promenad dit och hem sen promenad med Rebecca ikväll igen.. HÄRLIGT! Ajustja idag ska jag även städa i mitt rum och min klädkammare det ser verkligen förtäskigt ut... Någon måtta får det vara , kan inte se ut som att det har vait jordbävning i garderoben! Men det blev så när jag packa och inte visste vad jag skulle ha med mig utomlands. Men ska inte skylla på det, eller jo lite kanske. haha aja ne nu ska jag inte babbla om massa annat här ska väl göra någon nytta hemma istället, hmm tror jag hoppar in i duschen och fixar mig! ;)

Här kommer det en bild på min vän camilla när hon har stora kliv in mot stan, den dagen bestämde jag mig att gå varje dag får tacka min vän camilla för hon peppade mig efter resan :)
 
En bild på mig och madde vi solar och dricker gott på balkongen!

två bilder från dagens veckans händelse!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0