SEXY LOVE, SEXY LOVE,SEXY LOVE,SEXY LOVE,SEXY LOVE

Nu måste jag berätta lite granna om veckan som varit, det var ett tag sen jag skrev men kan börja med att säga att det vart skola.. Det har även vart en mys dag tillsammans med Lina, först en runda på stan sen åt vi ute, sen hem och myste och prata och bara kolla tv. Skönt att ta det lite lungt nu när skolan börjat igen efter lovet..

Onsdagen vilken jäkla rööj, kvällen började med att jag och Julia fixade oss hemma hos mig, sen åkte vi till Freddy och gänget, sen träffade vi Linus, alexander mm.. Vilken kö det var att komma in på Harrys fyyfasen... Men vilken tur att vi gick igenom v.i.p ;) haha nej då;) dansa nog ett och annat pass igår, dansade i flera timmar, det var varmt och hur mkt folk som helst. Men det gick inte att sluta musiken peppade en mer och mer.
Boysen som spelade musiken var as sköna, vilket drag!Traffade grymt bra människor ute<3 Men kvällen slutade inte efter Harrys utan fortsatte tsm med Linus och Aleco amanda o cicci osv.. Var hemma efter 5 nångång sen ringer larmet på morgonen klockan 9 :O jag och julia tittade på varandra och sa NEEJ högt! Men men jag började jobba 12 och allt gick ju som planreat. Men kan ju inte säga att det vart mycket sömn denna natt. Men inatt kommer det bli en otroligt bra sömn..


PUSS

Kommentarer
Postat av: Julia Graflund

<3

2010-03-04 @ 20:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0