STOCKLHOLM

Hemma nu efter en dag på stan.. Hur som helst ska inte börja berätta så mkt annat än att jag ska åka till Stockholm om ca en timme-två timmar kanske. Jag och Elin är det som bär av sen ska vi möta upp Louise under kvällen för att sedan gå till grabbarna som har bokat bord på Moda som firar 40 år:)mmer nog att bli en bra kväll med trevligt sällskap och drinkar! Men hjäälp vad ska jag ha på mig :o opppsi!
Fredrik och Viktor Grattis i efterskott!


Imorgon ska vi ta tåget hem skapligt för jag ska på julbord med la famila! Kommer bli myspys. Lägger ut massor utav bilder som kommer tas under kvällen, om jag kommer ihåg det. Oftast när man säger att man ska ta kort så glömmer man oftast bort att den där lilla rakarn ligger i väskan. Sen kommer man hem för att kika på bilderna då kommer man på sig själv att den legat i innefickan. höhö.

Puss och kram sålänge på er alla snötomtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0