myskvällar är så bra

Igår kväll var det myskväll med familjen med mat och chokladfondy, mumma! Sen åkte jag över till Madde kollade på film och pratade massor. Jätte mysigt var det, var inte hemma förens runt 3 tiden. Idag söndag har jag fixat lite hemma och även vart med pappa och jenny i nya lägenheten :D sen åkte vi hem till farmor och åt hennes goda lussebullar och kakor ocg kaffe till det, inte helt fel. Sen får vi se vad som mer händer den här söndagen.  Här kommer det lite bilder på mig och madde för några helger sen .


Det var några bilder på mig och min söta vän Madde!
puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

<3 puss på dig hjärtat

2010-12-14 @ 15:26:38
URL: http://maddemoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0