kvälls inlägg

Godkväll sötisar! Inte gjort så många inlägg idag pga av att jag umgåtts med familjen min. Ikväll kollade vi på film och drack te och pratade om massor. Det var så mysigt så. Nu sitter jag själv i min säng inbäddad i täcket för att jag fryser. Har tyvärr inte någon här som kan värma mig, förutom min gosiga lilla kurrande katt som värmer ena min kind. Han sover verkligen mot min kind/hals. Myskatten Milton, han är så pussig och ska verkligen gosa runt på datorn och lägger sig över mitt huvud. Galna kissemisse, men han ger mig lite värme samtidigt får jag ha filt och täcke. Är så trött det är därför jag fryser så mycket. Kanske är kroppen som roppar på sin andra halva , därför den fryser. Den blir varm direkt när den andra halvan sover brevid. då känner den sig trygg ;) haha gud så jag bara babblar nu.  This is Milton


sitter i telefon med världens bästa

Imorgon är det jobb för mig igen, börjar klockan 10 så ska försöka träna innan det. Men vi ser hur tiden räcker till:) Är sugen på ett träningspass iallafall.

Ser att jag fått en del frågar om lite saker och ni kommer absolut få svar på det. Men det får ni i morgon hoppas ni håller ut?! Ni är så söta som ställer frågor till mig. Det är inte speciellt många, men det är riktigt kul att ni gör det. Det gör mig så glad :) Fråga på bara

Nu säger jag puss och godnatt till er, i morgon ska jag vara duktigare på skriva.
kram Palleli


Kommentarer
Postat av: CJ

Sötchock på din katt!



SVAR: Tusen tack, vad roligt att du tycker det. Följ mig på bloglovin' så blir jag jätteglad! :)

2012-01-26 @ 19:18:47
URL: http://cjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0