vinnaren blev?

Godkväll på er allesammans! Precis borstat tänderna och tvättat av sminket. Nu ligger jag nerbäddad i sängen och ska strax sova.

Bowlingen gick kanon bra , säger bara PAULINA är bäst!! HAHA vad sur min käre pojkvän blev att jag vann över honom;) Tss det var super kul att spela. Det var verkligen jätte länge sen jag bowlade, men det var as kul! Ska nog bli en sån där måndags grej kanske? Men han var så duktig ändå, han ledde först men det är slutresultatet som räknas. Ojoj vad jag retas med honom :) Vi spelade bowling i Sickla.






Även en bild från hemvägen, skönt med promenad!


Tänkte säga godnatt till er nu, för i morgon måste jag med ett tidigt tåg. Jag börjar jobba klockan 10 i morgon!
sov så gott kramar Paulina


Kommentarer
Postat av: Filmskribenten

Gillar du att titta på film, men har svårt att bestämma dig? Titta in på min filmblogg för tips :)

2012-01-24 @ 09:10:03
URL: http://filmskribenten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0