HELT UNDERBAR

Måste bara skriva ett inlägg om min kära mor! Hon är en sån fantastiskt människa och jag älskar henne av hela mitt hjärta! Vi kan skratta, gråta och bråka tillsammans. Är så stolt över henne! Hon har gjort/gör så mycket bra saker i livet. Vi är så lika på många sätt! Jag ville mest skriva detta inlägg för att berätta hur mycket jag älskar henne och att ni ska veta det! :)


En rolig grej bara , jag lurade in henne i Louis vuitton butiken för länge sen. Nu är hos så fäst vid det och handlar så mycket att hon får massor av brev och fina kort där ifrån! Stolt över mor min;)


 / puss och kram Paulina <3


Kommentarer
Postat av: Minette

Tack min älskade dotter, du är så underbar. Kan bara hålla med jag verkligen ÄLSKA den butiken.Mitt kall i livet.Älskar dig.

2012-01-22 @ 17:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0