nYTTIG?

Precis kollat klart en film med kärleken, den gick på kanal 6 och heter Wanted. Den var helt okay faktiskt:)
Till filmen blev det fruksallad med kesella och te, var sugen på något gott och då fick jag i tanken direkt på frukt. Man brukar kanske bli sugen på godis, men det blev icke jag utan jag ville ha nyttigare godsaker. Är glad att jag inte är sugen på godis, chips eller dricka. Det visar resultat när man inte äter det, så det hindrar inte att fortsätta så:) I morgon är det fredag då ska jag handla hem lite morötter och dipp till kvällen. Muuumms! Hoppas killen gillar min plan?! Tveksamt faktiskt, men det ser vi i  morgon. Ibland går det bra med nyttigheter ibland måste han bara ha GODIS.

Är faktsikt riktigt sugen på att träna, så i morgon tänkte jag börja med att köra lite träning hemma med min egna kroppsvikt och även hantlarna. Sen även fixa lite saker inför jobbet och även jobba såklart.
Ligger nerbäddad i min otroligt sköna säng och ska faktiskt göra natten nu.

Sov så gott puss och kram Paulina <3

Sov så gott puss och kram Paulina <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va gärna med och tävla om att bli månadens blogg!

Kram



http://secondstore.blogg.se

2012-01-20 @ 00:50:28
Postat av: Amanda

Så fin header!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0