Måndag morgon

Godmorgon på er! Måndag och jag har en ny jobbvecka framför mig, ska även träna på morgonen innan jobbet. Men sätter igång med träningen i morgon, för idag har jag hjälp till att lämna tjejerna på dagis och förskolan. Dags att göra i ordning lite frukost till mig nu så jag orkar dagen. Frukosten är ett viktigt måltid på en bra start på dagen. Hur ser era planer ut idag? jobb/skola, sova kanske?!
Min frukost bestod utav fruktsallad med kesella och pumpakärnor, 2 ägg en kopp te och ett glas citronvatten:)


Ska även ta en runda på stan efter jobbet och se om jag hittar något kul idag.. Alltid lika kul att komma hem med fulla påsar. Kommer självklart att lägga ut bild å frullen och lite annat smått och gott, men gör det när jag har lunch! Puss och kram sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0