Ego girl

Godkväll allesammans, sitter och gäspar som en tok. Varför så trött? Jag vill skriva något men det tar verkligen stopp i huvudet. Vet vad jag ska skriva men sen när jag börjar så är det som att hjärnan suddar ut det igen. En sak jag kan skriva iaf, är att jag faktiskt är lite stolt över mig själv, att jag la upp en gammal bild på min mage. Nu känns det inte fel alls att lägga ut bilden, för jag är verkligen nöjd med mitt resultat nu och mer ska de bli! ;) Lägger ut lite fler bilder medans jag ska komma på mer att skriva! Ego girl Paulina




Nu sitter jag i köksbordet med min me to you kopp och dricker te och halvkikar på Hemvärn och påssjuka. Haha dom är för sköna, när jag var liten kollade allitd jag o mamma på det. Lika roliga varje gång och fräcka i munnen är dom också.. Det har verkligen hållt på i flera år. Ikväll fick jag från ingenstans ett presentkort av mamma på att gå fotografera mig hos Studiolundvall ( http://studiolundvall.se ) kolla in hemsidan!

kram Palleli


Kommentarer
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly<3

SV: Det borde vi kunna klämma in :) Jag behöver all hjälp jag kan få :P



Tack så mycket :)

Kram

2012-01-16 @ 22:22:56
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0