Härliga fredag

Godmorgon på er. Idag är det fredagen den 13e, läskigt:O Man får se om något skumt händer! haha. Nerå, Men inatt däremot 3 gånger gick larmet på min mobil , men det förbaskade larmet var inte på. Trodde någon drev med mig=/ Kollade om jag ställt klockan på 00.00 men icke, kollade smsa och om någon ringde men det var ingenting som kunde väcka mig. Frågan är om jag drömde allting? och trodde det ringde på mobilen! =)

Men hur som helst idag är det fredag och det känns skönt, vill faktiskt ha lite helg och mysa med min kärlek som kommer hem ikväll, vill bara mysa ner mig hos honom och kolla en mysig film! Har ni några filmtips? någon komedi skulle vara bra. Kom med tips om ni vet några är ni söta!  

Nej ska upp och sätta på mig träningskläderna nu, sen fixa morgonshake (proteinshake) den är kanon bra om du vill bli pigg till träningen och nyttig är det också den ger dig massor av energi. Creatine monohydrate är ett populärt kosttillskott  Kratine är ett ämne som spelar stor roll när det gäller kroppnes förmåga att producera ATP(adenosintrifosfat) den energibärande molekyl som ökar musklernas explosivitet vid dynamisk träning.
Blir nog även en solning efter träningen också:)

Pussar från Paulina

Kommentarer
Postat av: NiklasV

Bra med fler inlägg varje dag! Mer bilder!

Vet inte om det är din blogg eller blogg.se men kommentarfältet är helt svart!



Kram!

2012-01-13 @ 10:39:11
URL: http://finest.se/niklasV

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0