Take care of your eyes

Precis haft min första kund nu på förmiddagen, satte mig precis i köket och ska dricka te, är så frusen hela tiden. Idag när jag solade fick jag ont i mina ögon. Jag hade inga solögon så beror säkert på det! Ögonen blev helt torra och jag känner mig trött i dom. Men det kan bli så när man inte använder dom. Det är JÄTTE viktigt att man har dem när man solar annars kan man få gråstarr!! Inte kul så missa inte det när ni solar även om ni gör det bara någon gång ibland så är det viktigt att ha dom med sig och såklart inte missa dom! Jag erkänner att jag har vart så dålig att ha dom, men får alltid lite skäll att jag missar dom. Det är ju faktiskt för sin egen skull. Man vill ju inte få problem med ögonen resten av sitt liv. Så tänk på det killar och tjejer! :)

pusspuss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0