svar på era frågor

Har fått lite frågor ser jag och det känns hur kul som helst. Jag tänkte svara på frågorna nu så ni får era svar.

Frågorna:

* Om jag ser skillnad med Nue lash?Nej det gör jag inte har bara hållt på i två dagar. Men om 4 veckor kommer nog det synas skilland. 

* Armbandet jag har på armen är grått :)

* Fick frågan vart jag köpt träningsdagboken, den har jag faktiskt fått ifrån tidningen Fitness=)

* Jag fick den av min pojkvän och Me to you nallen är ifrån gallerix tror jag:D fick ju den.

* Jag kommer från sverige, många tror att jag är halv av något men det är jag icke. Only swedish blood=)
Men hade ju inte tackat nej till att vara halv svensk något.

Tack ni som kommit med förslag med väskorna, och tack. och även gillar min blogg! =)

Roligt med lite frågor redan efter att precis kommit igång med bloggen!

puss på er sötnosar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0