Me to you & sängen

Redan krypit ner isängen och bäddat ner mig. Hos mig har jag såklart min gosiga katt och självklart min älskade Me to you nalle som jag fick av min underbara kille. Han är verkligen BÄST! <3 Har ju tyvärr inte han hos mig nu så nallen får vara mitt sällskap istället:) Så jag får ligga och hålla om den inatt! 
 
I morgon är det redan fredag, vart tar dagarna vägen? dom bara springer iväg på löpande band.. Så i morgon är det redan träningsdag 3 som gäller och försöka köra på lika bra som dom andra två dagarna.. Självklart jobb från 10-18 på Carino spa och clinic också. Om jag ska orka allt bör jag göra natten nu, annars kommer jag vara helt slut.. Men först ska jag ringa ett samtal innan jag lägger kudden över huvudet!  

Måste bara visa dessa underbaringar som jag tar jag på mig så fort jag kommer hem, dom fick jag av min pappa och hans tjej. Super mysiga och även urgulliga. Något jag tycker ni borde ha om ni är frusna om fötterna.

 

Puss och godnatt /Paulina


Kommentarer
Postat av: Pim

Åh vad fina, vart är dem köpta?Vilket land kommer du ifrån?, du är så mörk.

2012-01-12 @ 23:24:21
Postat av: Emma

Tack du med, kul att du ville vara med!

Jag hör av mig när vinnaren är utsedd :)

2012-01-12 @ 23:32:18
URL: http://fromdaystoyears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0