Upp och hoppa

Lördag morgon och jag har redan gått upp, det sög ju! Jag önskade att jag kunde få ligga kvar i sängen och vakna av mig själv men icke.. Börjar jobba klockan 10 så måste vara nere en liten stund innan, för det är jag som öppnar idag. Slutar klockan 14 ändå, sen är det helg! Min kärlek ligger i sängen och sover, han börjar jobba klockan 12 idag, lyc honom! Nu sitter jag inne i mitt rum och skriver ett inlägg hoppas han inte vaknar av det. Tände även lite mysiga ljus brevid sängen lite mörk bild men det är släckt inne i rummet.


Gå gärna in på jobbets hemsida http://carino.se bara att ringa eller komma in och boka behandlingar!
Ser det såhär bra ut i min härliga blogg när jag kikar in så kommer jag komma med roliga överaskningar (bla presentkort, rabatter osv) så håll utkik! :)
Ha en trevlig dag nu , vi hörs senare puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0