jag blir så glad

Nettis om Tisdags kväll:
 Kan du ge mig dina bästa träningstips :) ?

Absolut och för att det ska bli resultat bör du börja o sluta med följande;
* Ät rätt kost, skippa det ljusa brödet, pastan, godis & dricka
* Ät regelbundet, var tredje timme, bra mellanmål ex ett ägg, fruktsallad med kesella.
* Småät inte
* Rör på dig mycket, skippa bilen ta promenader istället:) ett bra tips!
* Försök hitta en träning som passar dig, annars kommer du tröttna.

Gå på band eller spring, kör styrketräning med din egna kroppsvikt i början.
Hemmaträning med kroppsvikt ger snabbt resultat. 4 pass i veckan,3 ggr 10 reps.
Om du vill kan jag skriva av ett av mina träningscheman.


Amanda  om FILLERS:
Hur mycket har du lagt i läpparna redan nu? Och vilken sort tycker du är bäst?

Hej Amanda. Just nu har jag inte mycket alls, Stylage var det sista jag gjorde och i en sån spruta är det 0,8 g, man behöver absolut inte ta iallt. Utan sist jag gjorde tog jag bara 0,2 och så det är 0,6 kvar i min spruta. Men jag har valt att byta till Restylane igen eller juvedermen. Restylanen har jag tagit flera ggr. det är svårt att säga men jag gillar mest Juvedermen och Restylanen. Stylagen tycker jag åker ut så fort. iallafall på mig!


SAra om inspiration louis vuitton:
Åh den väskan med rosa handtag vill jag ha, är den ny? hoppas den finns i Stockholm.Så snygg, vill haaaaaaaa

Tyvärr vet jag inte on den finns kvar, men gå in och kolla.Du hittar säkert något annat fint annars:-) 



Ni är så söta som skriver att ni gillar min blogg och att den är fin. Blir även jätte glad att ni tycker jag är fin! Ni är så söta fortsätt gärna att kommentera eller kom med frågor. 

 


Kommentarer
Postat av: Nettis

Skriva gärna av ditt träningschema :) Så kanske du kan hjälpa mig att komma igång <3

2012-01-25 @ 22:02:25
Postat av: Anna T

Heeej! Vill du öka din besökssiffra snabbt och enkelt?

Eller kanske börja tjäna pengar på din blogg?



Jag har skrivit två inlägg med massa tips om detta!



Ett inlägg för att tjäna mer pengar på bloggen här:

http://annatjernstroms.blogg.se/2012/january/tjana-pengar-pa-bloggen.html#comment



Och vill du INTE tjäna pengar på bloggen kanske du vill ha mer besökare?

Läs då det här:



Ett inlägg om att få fler besökare här:

http://annatjernstroms.blogg.se/2012/january/fler-besokare-till-din-blogg.html#comment



Ursäkta om du inte gillar sånnahär inlägg men du har så fin blogg

och ville tipsa :D alla vill ju ha fler besökare liksom!



Kram och ha en bra vecka!

2012-01-26 @ 10:20:24
URL: http://annatjernstroms.blogg.se/
Postat av: em

Vilket fint hår du har :)

2012-01-26 @ 11:35:50
URL: http://ungtjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0