godmorgon

Godmorgon på er sötisar!
Hoppas ni sovit gott, det har jag gjort iallafall. Min klocka ringde som den gjorde vid halv 7, men sen vaknade jag kvart i 8 igen. Vart orolig att jag hade kund 10 då hade jag aldrig hunnit fixa mig och ta bussen, sen tunnelbanan till stationen. Ringde till min käre mor och kolla om jag kunde vara ledig och det kunde jag vara:) Så jag blir kvar en dag till i härliga storstan. Får se hur våran måndag ser ut nu, kanske blir någon runda på stan och kanske  går och fikar någonstans. vi får se hur det blir idag, för än sålänge sover pojkvännen. Ska väcka honom om en halvtimme:) Hur ser eran dag ut idag då? skola, jobb eller ledigt?

Min frukost idag blir en safari joggi och 2 ägg + en kopp te:) 

Inte utan min kopp!


Kommentarer
Postat av: Agnes Eriksson

Tack! Va glad jag blir :)

2012-01-23 @ 09:29:09
URL: http://lillajagange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0