GYMMET

Godmorgon godmorgon. Förlåt att jag inte skrev något igår kom lite annat ivägen så jag har inte orkat eller hunnit skriva. Hoppas allt är bra med er annars och att ni är pigga ocg glada. Själv är jag ett lik som precis vaknat från kistan. Nejrå men jag är lite trött idag. Skulle tränat idag men känner att jag behöver vila, annars bryter jag bara ner kroppen. Börjar bli snuvig igen och kroppen har träningsverk efter alla galna stäningspass. Så idag får det bli vila för min del. Försökte ladda upp bilder igår men det funkade ej så bilderna kommer här istället.

Igår började jag min dag med träning och jag körde på som en tok. Jäklar vad svetten rann, flåset kom upp i bra temto. Gick kanon bra igår på träningen.

Efter träningen köpte jag mig en shake från Itrim, det fick bli min frukost! chocolate smaken, mumma vad god den är. Den är perfekt om du missar en måltid eller känner dig stressad.


Luchade även med min underbara vän Julia på waynes coffee igår,  det vart en kycklingsallad, parmesan. Super gott, Tiden går dock så fort när man bara ha lunch en timme. Men det är alltid lika trevligt ändå, även om tiden rullar iväg. Resten av dagen var det jobb som gällde för mig, mina underbara elever var här som alla andra tisdagar! Så roligt att se att det är så många som vill gå hos dem. Missa inte att ringa på 016-148522 eller kom in på CARINO SPA & CLINIC och boka tid.

Sitter på jobbet och det är snart dags att låsa upp. Ska fixa lite granna nu:) Hörs runt LUNCH!
KRAMAR PAULINA

Kommentarer
Postat av: Sofie

Svar:

Tack så mycket för din fina kommentar på min blogg! Alla bilder är tagna av mig.

/Sofie

2012-02-08 @ 16:00:40
URL: http://sofieshots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0