SOLNING I KYLAN

Hallå hallå! Hoppas allt är bra med er, allt är bra med mig iaf! Jag känner mig så bra i kroppen efter träningspasset idag, kommer säkert ha lite träningsverk i morgon men det hör till. Riktigt nöjd, i morgon blir det ett lika hårt träningspass på morgonen innan jobbet. Då ska jag ta lite bilder inne på gymmet så ska ni få se lite där ifrån. Det var planeringsdag idag på jobbet och jobb i repan hela dagen. Fullrulle, telefonen ringde hela hela tiden verkligen. När jag la på ringde den andra direkt så fortsatte det hela dagen.

Jag är lite smått sugen på att åka ner och sola, så man får lite färg på kroppen. Inte helt fel faktiskt, då känner man sig mycket fräschare och finare i kroppen. Jag ska inte missa solögonen, det lovar jag! Jag vill ju inte få rynkor när jag blir äldre. Det ska ni inte heller glömma tjejer och killar! :) Kommer skriva mitt tränings upplägg som va idag också, men det gör jag när jag kommer hem.  
Nu sola och även leta efter mitt älskade armband jag har fått av min pojke <3 KRAMISAR

Kommentarer
Postat av: rebecca andersnbevvasonbrebecca

hihi okeeej :) vi kan göra ett bloglovin byte ? (a)

Postat av: Caroline

Sv: Tack så mycket! oj det är lite olika men det mesta på weheartit :)

2012-02-06 @ 20:37:04
URL: http://carolinemalmborg.blogg.se/
Postat av: Sofi

Åh jag vill också sola och träna,du e grym.Behöver tips! :-)

2012-02-06 @ 20:49:49
Postat av: :)

Du är så vacker !!! =)

2012-02-06 @ 22:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0