Min helg

Halloj på er hoppas allt är bra med er. Hoppas eran helg varit bra, det har min varit. Jag jobbade i lördags från 10-14 sen tog jag tåget 14.07. Ni kan ju ana hur stressigt det var:D Haha när den var 6 minuter över försökte jag få ut den förbaskade biljetten. Tog långtid innan biljetten kom ut=) Lång kö var det också så det var nog därför jag tyckte allt gick så segt. R mötte upp mig på t-centralen, så söt så! Sen åkte vi hem till honom och jag fixade mig inför kvällen. Här kommer det bilder från helgen, hoppas det finns något kul att se!
Bilder från middagen, tjejerna, Berns , Frukosten med älskling osv.
 











Dagen efter gjorde min älskling frukost till oss, det mesta fanns på bordet kan jag säga. <3 Resten av dagen vart det bara myspys och slappande. Var lite små trött och seg i kroppen! Har haft den jätte bra helg! 


Den här veckan ska jag träna, äta nyttigt och jobba! My plans this week
kramar Paulina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0