Promenad

Hej på er idag är det onsdag(lilllördag) hoppas allt är bra med er?:) hur ser eran dag ut idag? Själv har man gått upp tidigt ätit en nyttig frukost o h hit en skön promenad och även hälsat på hästarna. Så himla mysigt! Jobbar idag med fast hemifrån. Mina små systrar är inte friska än. Dom små liven<3 jag har en sak som jag tänkt länge på och det är att jag verkligen saknar hästlivet. Älskar att rida ut o skogen, ta härliga promenader. Saknar min underbara Triztan. Att rida ut när jag ville, bara stå borsta och gosa. Funderar på att börja rida igen, vill dock inte börja på ridskola. Kanske finns någon som vill ha hjälp eller ha någon som vill hyra ut. Ska kolla på det faktiskt! Vet ni någon som behöver hjälp skriv gärna det till mig! Ska fixa lite frukt till Leona nu och r fixar film till henne. Puss och kram


Kommentarer
Postat av: fanny

Tackar:)! Bild, men vi hade foto B den dagen;)

2012-02-01 @ 16:49:03
URL: http://fannygr.blogg.se/
Postat av: Anonym

2012-02-01 @ 19:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0