Natt inlägg

Hej alla söta läsare.

Idag har det varit en bra dag full med olika aktiviteter på sina olika håll. Jag börjar känna mig piggare nu efter att ha blivit smittat av flickorna. så det känns skönt att jag är på bättringsvägen. Jag tog i morse en underbar promenad med min älskling i snön till häst hagen och klappade hästarna, därefter har jag myst med mina småsyskon som fortfarande ligger sjuka  (tycker synd om dem).

Lite senare hade vi fint besök över på middag, Det är alltid kul när folk kommer förbi och hälsar på :), därefter var tanken att jag skulle sätta mig med familjen och kolla lite film, dricka te och bara mysa, men jag såg en lägenhets annons på en " HEMSIDA" som kändes lockande. Jag ringde upp ägeren och helt plötsligt satt jag i bilen för att åka och kolla upp lägenheten för att se om det var något för mig :). Men tyvärr var det inget som lockade för mig. Så jag ska leta vidare tills jag hittar min drömlya.

Jag känner att det är dags nu att hitta något eget. Jag ser verkligen fram emot att fixa min dröm lägenhet och inreda den , det kommer så himla fint. Jag har lite ider om hur min lägenhet skall se ut, Jag vet det kan låta lite petigt, men man ska ju trivas där man ska bo.

: Jag vill ha en lägenhet som är högt i tak
: Det ska vara en gammaldags lägenhet men väldigt modernt innrett.


Puss och godnatt

Kommentarer
Postat av: aamanda :)

Hej! Allt bra? (:



-Förlåt om du inte gillar dessa kommentarer!

2012-02-02 @ 14:53:35
URL: http://amandablevnamnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0