LÄGENHETS PRAT

Hallåhallå där!

Suttit pratat och käkat lunch tillsammans med mamma hemma. Vi har kollat lägenheter på internet och kollat mina önskningar hur jag skulle vilja ha det osv. Det är verkligen mysigt att bo hemma, men skulle även vilja ha mitt eget. Fixa och dona, ställa upp alla mina fina saker jag har. Alla möbler o rubbet åååh! Kommer bli så fint den dagen jag hittar den perfekta lägenheten. Jag har tidigare visat några lägenheter som jag gillar för er. Men det finns en uppsjö av alla dessa fina lägenheter. Men något jag absolut vill ha är högt i tak, stora fönster! Men känns som jag aldrig hittar det rätta, jag tror jag ställer för mycket krav hur det ser ut. Vill ja ha det på ett sätt så vill jag ha så, känns som jag backar så fort det inte passar min inställning. Någon som vet en lägnhet med stilen jag vill ha? Ni kanske känner någon som ska flytta eller vill flytta? Jag jobbar heltid i Eskilstuna, så det är här jag letar efter lya. Skulle bli så glad om någon kunde höra av sig!


Kika även lite längre ner på NATT INLÄGG så ser ni fina lägenheter också!
PUSS OCH KRAM PAULINA!


Kommentarer
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

Ha en trevlig helg :D

2012-02-03 @ 15:26:55
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

tack :D

allt bra?

2012-02-03 @ 17:59:59
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0