Mango Mango mango

Hej på er och härliga fredag! Sitter hemma med tjejerna idag med, som alla andra dagar i veckan. Har fått jobbat hemma istället för på jobbet denna vecka. Har ont i halsen och sitter och dricker te och mango nu. Det var Madde som lärde mig äta mango och jag är helt beroende av det nu. Det ät så himla gott, äter det istället för godis. Muuumms! Mina syskon ligger i soffan och kollar på barnprogram och myser, jag sitter och kikar lägenheter:) DRÖMMER MIG BORT.


Hur ser eran fredagskväll ut då? I kväll vet jag inte hur mina planer ser ut, blir nog lugnt och vila upp sig och mys med godmat. Är lite sugen på att gå på bio faktiskt. Vet ni någon bra som gårSkulle inte vara helt fel att gå på bio! I morgon är det lördag och klockan klockan 14 ska vi fira mig hemma hos min älskade far. Då kommer släkten på hans sida och även Jennys släkt. Kommer bli så trevligt , med mat och att få träffa farmor och alla andra. Så blir där hela lördagen, sen på kvällen ser det ut som att jag ska gå ner till stan och ta en drink eller 2. Men vi ser hur det blir med det, ett tag kvar till lördagskvällen. Känns som det kommer bli en bra helg iallafall.

kramar Paulina



Kommentarer
Postat av: Linda

ja det är alltid jätte roligt med presenter, Tack så jätte mycket:D

2012-02-03 @ 11:42:47
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0