Gästbloggare

Bara några dagar infrån dig känns som en evighet !
Till alla er som inte känner Paulina, Palle, Palle-kula eller va ni nu vill kalla denna undebara person för, så ska ja beskiva henne lite kort för er.
Paulina: Kanske en av världens mest undebara personer, Varför då?, täker ni, Jo Paulina har ett hjärta av guld och spider kärlek och glädje till alla runt om kring sig. Kanske du en dag sitter på bussen, cafet eller på jobbet och helt plötsligt känner hur du blir varm och känner dig pigg och glad, då kan jag garantera dig att Paulina är i trakterna.
Det finns så mycket om denna underbara tjej som bara dem allra närmaste vet om, hon är som en skattkista full med överaskningar. Vill du lära känna henne följ då hennes blogg, som vi andra gör,så kommer du förstå vad jag menar.


Jag talar för mig själv och alla i hennes närhet när jag säger " Vi Älskar Dig"  <33


Skrivet av : Gästbloggare



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0