Frukt i ugn

Den här kvällen blev det verkligen mys med familjen + pojkvän. Mamma & Robert gjorde Rotmos och till det blev det ren köttbullar. Hade även lingonstylt till det! Muumma vad gott det blev, vart så himla mätt att jag hamna i matkoma. Gick rakt in i väggen, så vilade magen ett tag. Razmus bestämde att vi skulle göra frukt i ugn så vi var och handla till det. Det låter lite konstigt, men det var det verkligen inte. Det var hur gott som helst:) vi Hade banan, äpple, päron, jordgubbar och kiwi i en form. Sen rev vi över vit choklad och hade det 10 min inne i ugnen. Te och glass till om man ville :) Det var suuuuuper gott det måste ni testa! Till det kollade vi film och pratade och hade trevligt.  Här kommer lite bilder på maten och efterrätten. Hoppas ni tycker det ser gott ut, för det var det ;
Maten ser lite tråkigt ut på bilden, men frukten ser sommrig ut! Gottgott
`



Nu ska jag krypa ner i sängen och sova för kvällen. Så jag orkar med morgon dagen! Puss och godnatt sötisar /Paulina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0