Lunchens timme är inne nu, mat!!

Nu sitter jag i köket och äter lunch, äter renfärs, bönor och morötter. . Visst låter det gott;) till det vart det iaf lite färger, grönsaker. Det kanske inte låter så gott men det är det. Skulle vilja ta en runda på stan på min lunch idag men det finns inte tid för det =/ super suck. Hade velat införskaffat mig lite saker. Men får ta det en annan dag istället:P Slutar jobba klockan 18 idag då är det raka vägen hem byta om och på med träningskläderna.. Då blir det att springa med pappa. Så himla skönt att komma ut i friska luften och det är så skönt I kroppen. Jag mår iaf mycket bättre när jag är ute och rör på mig en att ligga inne i sängen eller i soffan och glo på teve. Men det kan man kanske räkna ut själv. ;)




Något jag tänkte på var att jag är gryyyymt sugen på SMOOTHIE!! vill ha det nu någon som kan komma med det till mig på jobbet??


kärlek paulina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0