Den trevliga helgen

Härliga tisdagen och det börjar närma sig slutet av dagen. Solen är framme och det är snart dags för mig att sätta på joggingskorna för en skön promenad i skogen. Precis ätit mat så måste vila magen lite granna.. Vill ju inte bli illamoende på vägen.

Hoppas eran helg varit bra, det har min iaf varit. I fredags åkte jag med tåget klockan 18 till sthlm, åkte sedan hem till R och där var middagen redan klar med räkor som förätt och kycklingpaj till varmrätt. Hur gott som helst :) Sen blev det filmmys och bara slapp och gos. Lördagen upp tidigt och käkade frulle tillsammans med Razmus äggröra och kalkon och till det en kopp te. En riktigt bra start på dagen, fixade mig i lugn och ro på lördagsmorgonen sedan runt 13 tiden åkte jag och min härliga Mathilda in till stan för lite shopping. Det blev en hel del för henne men för min del blev det nada. Köpte däremot en SUPER fin present till min älskade pojke som fyller den 8e april nu på söndag. Åh vill att han ska öppna den :D tror han kommer bli jätte glad!! (a) Han gillar iaf den extremt stora påsen från NK och i den den bamse stora kartongen. Han är som ett barn på julafton.. Efter stan runt 17 tiden satte vi oss på ett fik och vi fick även trevligt sällskap utav Bags sedan kom Raz till oss. Efter det åkte vi hem lämnade våra saker käkade.. Senare på kvällen åkte vi in till stan för att gå på bio tillsammans med Julia och Agge. Vi kikade på hungerspelen hur jäkla bra som helst ni måste bara se den, den bästa filmen jag sätt på länge. Ville inte att den skulle ta slut, ville bara se mera! :D Ni måste se den! Min söndag var härlig, lite städning i vårat fina sovrum sen mys med julia i gammla stan, fika och lite shopping. Sen söndags film och godmat med pojken med familj.


Ni måste se filmen!  
kramar på er //Paulina

Kommentarer
Postat av: ABC

Nyfiken !!

2012-04-03 @ 20:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0