Power walk

Sitter i bilen mot stan nu och ska möta upp tjejerna innan jobbet. Så himla skönt att komma ut och gå 40-45 min på morgonen. Känner mig mycket piggare när jag kommer in och ska ta hand om mina kunder då.. Som ni vet har jag träningskort på forever träning och hälsa, tyvärr har jag Inge utnyttjat det på ett tag rättare sagt på väldigt länge.. Det känns sådär faktiskt, vill ge mig tid att komma dit men har valt att springa och promenera ute sen köra med vikter och andra övningar hemma istället. Vädret har vart så bra så trivs att träna mer utomhus då.. Men jag ska börja komma tillbaka till härliga forever nu har jag bestämt mig.

Om 20 min ska jag träffa upp dem, ska vara trevlig mot min mor nu och prata lite! Ha det bäst nu den här torsdagsmorgonen. Kram på er

Bilden är från igår testade lite sköna sommar kläder jag kan ha nu som jag var för tjock för förut;) åh känns underbart!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0