PÅÅÅÅSK

Påskhelgen har vart och jag tillbringade den med min familj och vänner, i fredags tillbringade jag min tid tillsammans med min vän Julia :) Vi käkade lunch på stan och sedan tog vi bilen hem till mig och låg och prata på studsmattan hela eftermiddagen! Vi pratade om så mycket saker så skönt att prata och få ut sig allt man vill få sakt.. Jätte mysig fredag sen kom Lördagen då träffade jag Maddiiis hon kom hem till mig och vi fixade oss tillsammans sen körde mami oss till Rebecca som fyllde 20 och hade lokalfest.. Hoppas du fick en bra kväll :D Runt halv 2 tiden åkte vi hem till madde och käkade och skulle kolla film men så blev det icke vi båda somnade på direkten i soffan och vaknade upp så i morse :) Mysig dag har det vart, suttit på balkongen i solen och pratat och skrattat sen ätit sen blev det dags för mig att gå hemåt. Skönt med prommis i det fina vädret ^^ Mamma och robert grillar så ska upp och äta om ett tag besök har vi också av några bekanta :) Ha den jätte mysig kväll i det härliga vårvädret hörs sen! jo tack för en bra helg:) (glad påsk)


Puss och kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0