never gonna leave your side

Ligger nerbäddar ska strax sova, är jätte jätte trött.. Tränat och jobbat idag också, gick kanon bra! Även en lunch tillsammans med Camilla:) Trevligt trevligt. I morgon klockan 08.00 är det träning igen sen 10.00 börjar jag jobba och jag jobbar till 18 i morgon också, som alla andra dagar. Träffade även min far idag en stund efter jobbet, Ikväll har jag bara varit hemma och tagit det lungt och vilat! I morgon är det Fredag och då kommer Louise hem till oss då blir det verkligen MYS till max, med godmat film och spel<3 Bara mamma och hennes döttrar. Kommer nog bli lite buzz ocskå om mamma får bestämma;) haha

Puss och godnatt på er!

Never gonna leave your side


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0