Nu ligger du bra i min plånka!

Idag har det varit en mycket rolig dag på jobbet, gick kanoneeers kalkoners, vi gjorde en hel del roliga saker, som man inte gör så ofta.. Undra vad det kan vara ;) Käkade en god lunch på kina resturangen med hela ligan på jobbet!! Måste även tacka min älskade mamma för allt<3 Tack att du finns i alla lägen, älskar dig mami! Hämtat mina söta småsyskon på dagis idag sen åkte vi hem och bara myste tillsammans. Ska gå ringa min sis nu, har en del att prata om! :D saknar min lilla grisunge massor.  Ajust det fått mitt nya bankomat kort nu, nu ska inget gå fel igen.. Haha ska inte trycka fel kod igen jag ska inte glömma bort den nya koden som jag fick till mitt nya kort som jag fick förut.

j*vlap*sss*itjag brännnnnndeeee mig på stekpannan igen för 15000 gången, jag lär mig aldrig! SUCKSUCK.. Gör ju as ont... 

Ska åka och hämta mamma och Anna-karin nu som är på partaaj! ;)
 höööörs snart! Pussilipussspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0