Axelsons

Hejhej hemskt mycket hej!

Det som jag skrivit så mycket om här på bloggen är att jag åker till Stockholm nu i helgen och kommer att tillbringa några månader innan jul där, jag ska nämligen gå en utbildning som heter Axelsons SPA School, http://Axelsons.se Det kommer bli så jäkla kul, är så himla pepp till max! Åh vill att det ska vara måndag nununu.. Nervös oja det kan man säga, haha jag är lite nervös faktiskt, men det ska bli så himla skoj att träffa nytt folk.. Det kommer bli en del plugg för min del efter den långa dagen som vi vart i skolan, men det har jag räknat med, även praktik som jag ska ha i 8 veckor:D wiiiie spännande spännande. Det kommer nog bli toppen
Precis kollat på Paradise Hotel med en kopp te i handen, gillart! Ska strax ringa upp min gris igen, det finns ju alltid något vi kan prata om.  Höhö
I morgon är det en ny dag och nya tag, skönt med fredag i morgon ska jag till jobbet en stund, sen träffa min älskade far som är ledig i morgon så jag kommer få umgås med honom en stund<3 Sen ska jag träffa Emmi som är e etown:D saknat den lilla bönan. Ska bli trevligt att få höra lite nyheter vad hon gjort det senaste året;) Kommer nog bli en pratstund på Waynes om hon får välja men då får jag min favo latte med vanilj!!


LATTE I MITT HJÄRTA!


Kommentarer
Postat av: matte

samma här latte lover !

2010-10-15 @ 13:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0