Somebody to love

Hejhopp var ett tag sen jag skrev, men har inte haft tid.. Mycket i skolan, men här kommer det lite kortfattat om förra helgen och även veckan som varit! Fredagen blev lungt för oss jag träffade Camilla en stund, sen lördagen bestämde vi oss för att festa, så förkröka hemma hos oss. Sen drog vi ut på Whiteroom med vännerna.. Mycket trevligt, runt 4 vart det bussen till Andre och fredrik övernattning där, vaknade upp klockan 12 ungefär sen blev det bara chill framför teven, hem till syrran runt 5 . Sen har jag vart på skolan hela veckan. första veckan med riktiga kunder, gryyyyymt kul! här om dagen var jag med Fredrik på stan kolla lite saker, sen blev det fika! Idag slutade jag runt 4 , sen mötte jag upp min älskade syster på t-centralen:) Nu sitter vi på tåget till Eskilstuna, kommer bli mys att äta middag och kolla idol med familjen.. Saknat familjen och djuren<3  Blir upphämtat av söta Julia, hon ska äta hemma hos oss, sen blir det utgååååång på Nybron det var inte igår! :D
Ha en underbar kväll alla bebes!

UNDERBARA DU LOUISE AULEN! <3 ÄLSKAR DIG

pussss


Kommentarer
Postat av: Lollo

Di är underbar syster! Älskar dig<3

2010-11-04 @ 23:13:28
URL: http://httLouiseauLen.bLogg.sep://
Postat av: M

HMMM, NÅN FEST MISSAR VÄL INTE NI? KRAM

2010-11-08 @ 00:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0