mörkret kryper fram mörkret kryper fram, mörkt och kallt mörk och kallt!

Jag känner hur det kryper i min kropp, jag är så taggad och glad vill att det ska vara nu.. Det kommer bli så kul, Nervös? Oja, det är jag också men det hör väll till? Ny mark nya människor:)

Precis käkat kvällsmat med familjen, nu sitter jag i sängen med Milton kurrandes i mitt knä, känner mig lite smått rastlös sådär haha, funderar på om man ska ut och gå kanske. Men det är mörk:O tyvärr är  jag är mörkrädd så det sket sig=/ Hmm kanske ska bädda ner mig och kolla film, något bra filmförslag?
Hjälp vad är det jag ser? ser skräckslagen ut till max haha!! 

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Pappa

En av dina berömda spindlar kanske ha ha som brukar smyga omkring i ditt rum (:

2010-10-11 @ 20:43:52
Postat av: svar

Haha, ja tyvärr så gör dom ju det:(

2010-10-15 @ 21:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0