Fredagsmys

Äntligen fredag och det har vart en mycket bra dag, hunnit med mycket idag.. Var på jobbet till klockan 10 efter det åkte jag hem till min käre far, där fanns det en god frukost på bordet som han hade fixat! Vid halv 3 tiden åkte jag hem till mamma och fixade mig lite smått för jag skulle ner till stan för en fika med Emmi:) som jag sa tidigare så blev det Waynes och såklart min favorit LATTE ;) mummabubba!
Sen träffade jag mami en stund på stan, sen var jag inne på Jc ett antal gånger idag haha, hittade massor utav fina kläder, hitta ett par skit snygga jeans åh vart så kär och även flera plagg som shorta och ett as snyggt partylinne. Finns så mycket fint man vill ha:) Får tacka Josefine för all hjälp! :) Gick på stan en liten stund med Rebecka och Julia också det var trevligt trevligt! Så kul att träffa girlsen<3 Bilder kommer senare!

Nu blir det Tvmys med familjen då blir det idol och American pizza, lite onyttig får man vara ibland!
Puss och kramisar till er


Kommentarer
Postat av: Pappa

Det va mysigt med en frukost o lite surr , det va ett tag sen . kram

2010-10-16 @ 20:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0