Fiskpinnar i vattnet

Sitter och myser i soffan med bästa Louise. Kollade nyss Robinson som hon skrev i sin blogg, så är vi verkligen som två små barn, sitter och skriker och hoppar heja KALIS!

Idag har det vart en toppen bra dag på skolan, allt gick kalasbra.. Stressigt men det är så när vi har så mycket kunder från morgon till eftermiddagen. I morgon är det fredag igen, skönt verkligen. I helgen blir det fest med Natasa mona och syrran louisa, det kommer bli förkrök och sedan utgång. Visst låter det bra? Det kommer bli en toppen helg kan jag garantera. I morgon ska jag och syrran äta fredagsmiddag och kolla idol innan helgens galenheter sätter igång. Kommer nog bli en hel del bilder från helgen sen;)

 *
På tunnelbanan för någon helg sen när vi skulle festa träffade vi en uteliggare som satte sig brevid oss och börja babbla haha, han började prata om jesus och tro och blabla.. Sen helt plötsligt säger han "Jag tycker synd om fiskarna i vattnet... När det blir kallt blir dom till fiskpinnar" haha sköööön snubbe.. garvade konstant åt hans dåliga humår. :P

Nu ska jag plugga lite granna sen soooova! Puss på er


Kommentarer
Postat av: LOLLO

fisk fisk under täcket, tickle tickle :D

2010-11-19 @ 00:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0