Sömnproblem, så irriterande.. Hosta har ma...

img_0085 (MMS)

Sömnproblem, så irriterande.. Hosta har man fått och ont i halsen , yeeeh underbart!! Eller helt hopplöst vill säga! Orkar inte med detta.. Ligger och vrider och vänder  på mig var och varannan minut, svettas som en gris men ändå fryser jag!! Störande  Jag har mycket i tankarna just nu också, mycket funderingar på/hur var/när!! Ibland önska jag att allt kunde bli så mycket lättare än var det är..  Jag älskar dig syster finns för dig i alla lägen! Kommer alltid att stå på din sida, du betyder massor för mig Louise! <3 puss på mina andra syskon också! // love Paulina


Kommentarer
Postat av: juliaia

Fin blogg !

Allt bra idag ? ;)

2010-11-23 @ 16:58:35
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/
Postat av: svar

tack så mycket, allt är bara fint med mig dig då:)?

2010-11-25 @ 18:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0