Människor människor överallt... Rätt ställ...

Människor människor överallt... Rätt ställe men fel tidpunkt, fasen va folk det var från tunnelbanan till t-centralen kaos, folk tamefasen över allt! Helt sinnes hur mycket folk det var eller är rättare sagt är fortfarande. Nu sitter jag på tåget mot Eskilstuna, tåget gick 16.55 så är i stan inom en timme då hämtar mami upp mig på stationen, sen hem och äta god mat och kolla idol med la familia.. Dagen har gått bra idag med, fick himla mycket kunder, kund efter kund ingen rast här inte.. Legat i sen kvart över 9 till kvart i 1 sen lunch 45 min sen kört på till klockan 16.. Trevliga kunder idag ingen surkart idag inte! Natasa hängde med till stationen idag, fick lite bär hjälp som jag sa tidigare så ser jag ut som en packåsna.. Tack sötnos! Känner mig äcklig, obekväm och fet!! Inte okej, alltid efter skolan när man hållt på med vatten hela dagen, känner jag mig så himla snuskig, man blir varm. om man kollar på händerna skulle man tro att man var 75 år (russinfingrar) haha.. Träffade även på syster och hennes boy inne på stationen, snacka om att han var brun, dom är så söta tsm, lollo såg sp nöjd ut! Undra vad man ska hitta på i ikväll efter idol?vad ska ni hitta på och vad finns det att göra en fredag som denna?:) några ideér? Hjälp mig! I morgon kommer natasa från Stockholm till Etown och hälsar på kommer bli jätte roligt, längtar redan! Ska visa henne den stolta fristaden eskilstuna;) Jag känner mig utråkat, rastlös och ivägen, kunde inte damen suttit sig längst ut? Vill starta upp min dator men måsta flytta allt när hon ska ut! Suck, Fastnar med blicken i hennes stickande, hennes fingrar går hyffsat fort måste jag säga! Får försöka tillbringa resan med annat.. Kolla på folk? Dricka Ramlösa så jag måste sprina på toa var och varannan minut, kanske kolla Facebook,läsa några bra bloggar? Vet ni någon bra blogg? Vill läsa någon ny:) hemma om ca 30 min, skriver mer sen! Ciaoooo


Kommentarer
Postat av: syster

hehe gullunge! klart jag var nöjd.. :) o paffa vi blev när vi står bredvid varann o pratar i telefon för at hitta varann. Haha!! pusssssss

2010-11-28 @ 13:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0