Godmorgon på er, hoppas ni sovit gott! Jag...

Godmorgon på er, hoppas ni sovit gott! Jag hade en för jäklig stund innan jag kunde sova inatt, la mig halv 8 för att jag var helt slut.. Kunde inte sova förens halv 2 låg och hosta som en i*iot!! Så jäkla jobbigt! Drack te men inget hjälpte.. Ligger just nu ganska nyvaken i sängen, lite små trött i skallen och hostan slutatr inte! Idag ska jag leva på Alvedon och halstabbleter vill somsakt inte missa något i skolan! Idag börjar jag 11 som igår, ska trax ta mig upp ur sängen , men det är något som drar mig tillbaka , tror det är värmen, får ståpäls när jag bara sticket ut foten:p Burrburr, kallt! Inte världens roligaste inlägg men behövde skirva av mig lite! Hoppas ni får en bra dag . Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0