lOVE IS ON FIRE

Först vill jag tacka Julia så mkt för det otroligt fina inlägget <3 du är så söt! Det var verkligen jätte fint skrivet. Och nu ska jag även tacka alla som har gjort min helg till en helt fantastisk helg. Allt var lyckat och sjukt kul. Ilördags blev det utgång tsm med brudarna på Nybron, vi som höll ihop under kvällen var ja, maria julia och Linnea<3 Sen bar det av till Bistro för mig och Maria runt halv 2 tiden ,där satt vi till ungefär halv 3. Efter det vart det efterfest med trevligt folk. Det vart en grym kväll tillsammans med tjejerna och så klart killarna. Slutade inte festa förens 8 på morgonen. Maria lämnade oss vid 7 tiden, julia låg och sov vid halv 4 tiden och jag och linnea fortsatte att parta loss. haha men det var en grymkväll med musik och goda drinkar! :) Dagen efter blev vi hämtade av mami, så jag richardoo linnea och jullan åkte till ica maxi och köpte våran goda bakismat!;) sen blev det filmtime för hela slanten. sov typ halvadagen också. usch vad man mådde piss! hahaha. Det kommer bilder sen helgen sen.

idag är det Måndag och jag har faktiskt vart i skolan en timme, suck och blä.. men nu sitter jag ute i solen tsm med R och ska strax äta frukost så kan inte klaga. shit va tiden gåt fort nu, snart är det studenten och jag ska börja jobba. Ändå underbart men ändå inte, kommer att sakna alla roliga minnen från skolan speciellt med Maria. Kommer sakna dagarna då vi haft ledigt, sommarloven och julloven ;) kommer nog också sakna att sitta i ett klassrum och lyssna på när lärarna pratar, ganska så skönt. usch nu måste jag prata om nått annat börjar bli lite depp nu när jag tänker på att jag snart slutar skolan! :( Ne nu ska jag äta frulle, ha en bra måndag.

En bild på mig och min fina vän maria <3

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0