göteborg i mitt hjärta

hejsan hoppsan! Idag är det Onsdag och jag är så glad, allt känns så bra. Jag klarade provet i morse, mina studentkläder har kommitoch det är 18 dagar kvar till studenten heeeeeeelt underbart!! :D Idag efter skolan tillbringade jag min tid med min underbara Maria på stan, jag köpte underkläder, örhängen och snoddar.
Sen gick vi och bokade bord på en toppen bra resturang, så det kommer bli jag richardo och maria:) Kommer bli as mysigt.

Kom hem igår från Göteborg, åh det är så himla skoj där. Älskar dialekten som dom har, där har jag gått långa promenader tsm med tippen, Och även sällskap av Rydellerna ibland:D har även solat och pratat med Lizette och söta bebisen. Jag och sötnos var och käkade på stan och kollade kläder..  Även kollat upp lite med jobb men säger icke nått nu ;) missmissmiss u!

Maria du är för skön asså, diggar dig snyggoo! <3



SNART STUDENTEN 2010

pusssssss

Kommentarer
Postat av: Maria

<3333

2010-05-26 @ 22:55:42
Postat av: pappa

Mössan sitter som gjuten (:

2010-05-29 @ 20:04:29
Postat av: Anonym

jag saknar dig som fan:(<3

2010-05-30 @ 12:44:29
URL: http://maddemoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0