det är inte lätt när det är svårt

Hej hopp, mår inte riktikgt bra än. Feber och ont i kroppen, fyy säger jag bara! Orkar inte det är så jobbigt. Hoppas jag blir bra snart, har tryckt i mig alvedon och c-vitamin och massor av vatten, snart så blir allt bra:D
Skola idag, det var ganska så lungt där , jag och maria tog en liten powernap på det också, mitt i korridoren utan för pg, haha undra hur många som kollade på oss haaha, måste sätt kul ut. Slutade vid halv 3 idag gick till mamis jobb sen cyklade jag hemåt och sov yttligare en stund, Det behövdes kan jag säga. Fått i mig mat nu och jag mår faktiskt lite bättre men inte 100 än. Ska städa min garderob och mitt rum nu, har lovat mig själv att jag MÅSTE, det blir inte av annars. Puss och hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0