23:49

Idag har jag vart i skolan på dom få lektionerna vi haft men fytusan vad vi får mycket saker nu i slutet. Blää det känns som det är så himla mycket i skolan nu. Skaddade min fot idag på sista lektionen:( stuka den när vi hade tävling.. Kan inte ens stödja mig på hela foten, försöker att inte visa min smärta men det lyckas jag inte med, jag går och haltar av mig själv när jag försöker gå på foten böjer sig hela högra benet för att det gör så ont. typiskt vill inte ha ont längre. Nu har jag pluggat hela kvällen och nu ska jag krypa ner i sängen och försöka sova! Puss och godnatt

Kärlek till min underbara familj!


Kommentarer
Postat av: Em

Kämpa på love, snart är det öveeer! :)

2010-05-20 @ 15:12:32
URL: http://emminlondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0