Jag älskar helger verkligen

hej hopp! Nu är det måndag igen efter en mkt trevlig helg, helgen spenderades med familjen på fredagen med mat och massa mys framför teven. På lördagen kom Julia till mig, vi åkte och sola och åt lite mat.. Sen skulle vi börja fixa oss sakta men säkert mot kvällen. Kvällen vart väl inte helt som planerad, den stora inflyttingsfesten vart inställd så vi började fundera på andra alternativ, det vart tillslut klart och vi skulle åka till festen ändå men det skulle bara vara några stycken där.. Det var ganska så lungt för våran del, jag maria och julia satt och höll varandra sällskap i soffan nästan hela kvällen.. Så pinsamt om det var jag som hade tagit hål i väggen hade jag dött, ingen aning om vem den där tjejen va=/ Det vart inte så långvarigt hemma hos lader och simon och dom så rara Maria körde hem mig julia, linus och andre sen under natten kom pär ocskå.. Söndagen vart bara lungt med tv tittande och musik tsm med gänget.. Sen drog grabbarna och jag och julia vilade en stund innan hennes buss skulle gå från stan, körde ner henne runt klockan 15 sen rakavägen hem, skulle iväg till min moster Lena med familjen som fyllde år:)
´
Godnatt på er

Julia din lilla sömntuta

Nu är det somsakt måndag och det är håltimme, kill me.. Ganska så trött på det, att dom inte kan sätta lektionerna högre upp istället... Men nu ska jag gå äta lite lunch ha det bäst puss
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0