STOCKHOLM

Godkväll sötnosar! Jag är så sjuk taggad så ni anar inte, i morron är det först praktik från 10-16 på Carino Spa & Clinic det kommer bli roligt, sen har jag en tid inbokad för att fixa mina naglar och runt 18 tiden oker jag och Linnea till STOCKHOLM. Det kommer bli så himla roligt, sen vid 19 tiden kommer min kära faster och hämtar oss vid tågstationen, då åker vi hem till resten av familjen, då ska vi äta mat och kolla lets dance och bara mysa.. På lördagen åker vi inte till stan, lämnar av våra saker hos hennes bror och kilar ner på stan och där blir det fika och shopping. På kvällen blir det utgång som det ser ut nu!


Hoppas ni får en underbar helg alla, och till er mina tjejer vi ses nästa vecka , hopps ni får det kul hos L!
pussochkramskumbanan godnatt <3

ÄLSKAR MIN FAMILJ SÅ MKT<3


Kommentarer
Postat av: hemligt he he

Hej gumman ! Hoppas ni får trevligt i STH , hälsa alla så mycket . KRAM

2010-03-26 @ 14:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0