Nu är det underbara helg igen och jag älskar't

hello igen, nu är det helg och det är så underbart skönt. Igår va det fredag och va bara hemma med familjen åt god mat och myste framför teven, sköna fredagar är att bara slappa med familjen sen kommer lördan det är den dagen jag då inte är hemma ;) iaf oftast är jag borta nån stans..

Idag var jag och träna på morgonen det var grymt skönt att träna, jag känner mig så mkt piggare på engång. Träffade Linnea på dagen också, vi var hemma hos mig tog det bara lungt sen blev det fika på stan, sen tog hon bussen som gick 17.52..  Så nu sitter jag här och flundrar hur kvällens planer ser ut, och dom är planerade så ska kolla vad jag ska ha på mig.. Måste även kolla lite melodifestivalen ikväll innan jag åker iväg på partaj, ska träffa tjejerna vid 10 ungefär, men ikväll blir det lungt för min del, det känns som det kommer bli en bra kväll. Hoppas ni får en toppen bra lördag! SKÅÅÅL


PUSS OCH KRAM <3


Kommentarer
Postat av: Pappa

Kram på dej min flicka (:

2010-03-14 @ 20:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0