You're gonna need someone on your side

Hejsan hoppsan! Nu är man 19 år, ojoj vilken skillnad ;) haha nejdåå! Min födelsedag firade jag tsm med en mysig middag med mamma, Robert Cassandra, Leona & Lina tack för alla fina presenter mammmi o robert <3 jätte nöjd verkligen..

Mina presenter som jag fick
- PENGAR
- PRESENTKORT / FÄRGA HÅRET MM
- KLÄNING
- TRÖJA
- SPEL TILL PLAYSTATION
- UNDERKLÄDER
- T-SHIRTS
- ÖRHÄNGEN
- ARMBAND


Idag är det lördag och då är det fix för i morgon för i morgon kommer släkten och pappa o jenny & michelle för att fika o fira min lillasyster och mig .. Idag ska jag baka, städa osv.. Träffade min kära far idag en stund sen hemåt igen för att plugga lite granna.. Nu ska jag hoppa in i duschen sen fixa mig för att sedan gå ut och käka med Make up store. Sen efter middagen ska jag träffa tjejerna för att åka hem till Sofie för lite fest! Kommer bli en toppen kväll!

Måste skynda mig min! kiss ande bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0