The Show Must Go On

En dag på praktiken avklarad, det gick kanon idag hade jag en sminkkurs klockan 10.15 sen klippning hos frissan.. Lunchade tsm med min kära mor och Annika! Sen tillbaks till Make up store.. slutade klockan 4 därefter gick jag till Carino för att fixa lite saker sen stan med Lina ett tag hittade en hel del, är jätte nöjd med mina köp.. Nu blir det att fixa iordning tills i morgon, då kommer mina rara tjejer hit på middag och myskväll.. Ska plocka fram alla kuddar och täcken nu så det finns till allt folk i morgon! ohh jag fyller om 6 dagar då blir jag 19, hehe inget speciellt som händer men en då blir ju ett år äldre det närmar sig 20 iaf;)



kiss and bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0